Tudj meg többet a nyiroködémáról - Dr. Zátrok Zsolt blog

Tudj meg többet a nyiroködémáról

Mindent egyben a nyiroködémáról és otthoni kezeléséről

Szeretnél mindent megtudni arról, hogy mi okozza a nyiroködémát, hogyan tudod a tüneteit "kordában tartani", hatékonyan kezelni?

Ha igen, akkor add meg a mail címed és kattints a “Kérem a tájékoztatót” gombra.

Mivel a nyiroködéma sok állapottal összekeverhető, sokféle oka lehet, kezelése sem egyszerű, így több részre bontottam az információt. Néhány nap alatt mindenre fény derül. Elmentheted, újra megnyithatod, bármikor hasznodra lehet. Bízom abban, hogy a betegség és a kezelési lehetőségek alapos ismerete segít a tüneteid megszüntetésében, állapotod javításában

Adataid önkéntes megadásával és a Kérem a tájékoztatót gomb elfogadásával hozzájárulsz, hogy neved és e-mail címed kezeljük. Ezt a meghatalmazásod bármikor visszavonhatod. Minden levelemben találsz leiratkozási lehetőséget. Adatvédelmi szabályzatunkat itt olvashatod el.

blank
MEGOSZTOM

HOZZÁSZÓLÁSOK

Wordpress (4)
  • Dr. Zátrok Zsolt

    Olvassa el a térfájdalommal kapcsolatos cikkem. Ha megtette, akkor érteni fogja, miért javaslom következő olvasásnak ezt.

  • comment-avatar
    Judit 2 months

    Tisztelt dr. Zátrok Zsolt Úr!
    Erős porckopás van mindkét térdemben és állandóan ödémás..3 éve a balba teljes protézist tettek be, ami 1,5 évig nem fájt, de most az is ugyanúgy feszül, fáj mint a nem operált. Az ödéma térdtől combközépig tart, úgy járok mint egy robot, nem tudom hajlítani, annyira feszül, és mintha a csontom fájna bokáig ami folyamatos, időnként lüktet, főleg ha fekszem (csak hason tudok aludni!). Vízhajtót nem szedek…. ülésből ha felkelek, annyira fáj mindkét térdem, hogy pár lépésig sántítok, azután beindul, de fáj minden lépés! Járok jógára (nehéz, de csinálom), meg úszom is. Mit tehetnék még? El vagyok keseredve…

  • Dr. Zátrok Zsolt

    Nem rendelkezek olyan képességgel, hogy egy mondat alapján, távolról diagnosztizáljak!
    A lábdagadás oka sokminden lehet. Olvassa el cikkemet: https://elethosszig.hu/labdagadas-okai-es-kezelese/
    Ha az ödémája vízhajtóra csökken, akkor nem nyiroködémája van! Az életkora és a COPD miatt inkább szív-eredetre gyanakodnék elsősorban – forduljon orvoshoz, hogy az ödéma okát kivizsgálják!

  • comment-avatar
    Balogh István 7 months

    Tisztelt Dr. Zátrok Zsolt!

    77 éves COPD-beteg vagyok, és minden nap, néhány óra alatt bedagadnak a lábaim, főként a jobb, a bokám fölött arasznyi magasságig, a bal pedig csak a bokám. Vízhajtót szedek, több, egyéb gyógyszer mellett. Ez kezelhető nyiroködéma, vagy a COPD miatt van?